Lifetime

usta başı esra
May 31, 2026
Kil yaptım bütün gün (gerçektne bütün gün)
Private Notes
Bütün gün bunu yaptım. Çok uğraştığımdan değil he 😁Balkonda bi müzik bi the summer ı turned pretty falan derken oyalanarak yaptım. Doğal terapi denebilie😝😍Her yerim tutuldu ama.. Bu yaptığım 4. kil. İlki irsuylaydı, van gogh paletimdi. İkincisi eve osmanlı temalı vazoydu. Üçüncüsü starry night'lı fırçalığımdı. Bu da dördüncü. Diğerlerini de ekliyorm eke. Ve en profesyoneli bu oldu ??!! sanırım yanlışlıkla donatello oldum. Çoooooooooook güzel oldu. Ve çiçekleri yapmak çok zevkliydi. Bundan sonra yaptığımda detaylı bir şey yapıcam düz silindir yapmaktan daha kolay🤪. Boyamadan önce daha güzeldi ama neyse. Rengi de pinterestte beğendiklerime benzetmeye çalıştım. Annem rengi beğenmedi niçin bilmiorm ama ben beğendimö.
























