top of page

Lifetime

ilk buz pateni seansım ve motor raunt 2
ilk buz pateni seansım ve motor raunt 2

May 28, 2026

ilk defa paten seansımıza gittik ve motordan düştüm

How the Memory feltHow the Memory felt

Private Notes

Önceki gece bilmediğim yere nasıl gidicem yol çok karışık gibi düşünce seli yaşadıysam da neyse ki arabayla gittim. Annemler beni 2.30 gibi piste bıraktı. Canım annesum biraz ☺️paranoyak olduğu için surları gördüğü an "a ya şey varsa" diyerek beni de gerdiyse de korkacak bir şey yoktu. Surların altında 20 metre bile olmayan koru gibi bir yolu yürüdüm ve okuldakilerle kapıda buluştuk. Seans öncesi girişte otururken çok güldük herkes küçük çocuğunu getirdiği için kötü hissettik. Biri sorsa 16'ydık..😽 Sonra ısınma için salona geçtik. Sporla hiç alakam olmadığı ısınmadaki hareketlerimden anlaşılmıştır diye düşünüyorum🤗 Isınma sonrası hazırlanmaya geçtik. Diğer çocuklar patenlerle öyle kolay yürüyordu ki şok oldum. Paten alma yerindeki görevliden 39 numara istedim görevli de senden beklemezdim maksimum 36 37 derdim dedi 😹😹 Neyse ki 39 büyük oldu 38 olanı aldım.. O kadar da değil yani 🤪🤪 Giydikten sonra patenle yürümenin göründüğü kadar zor olmadığını anladım. Rengini beğendiğim için kafama olmasa da mor kaskı taktım. Tabi sonradan eğitmenden öğrendim meğer ters takmışım. Yoksa kafam büyük değil yani 😍😍 Dizlikleri takmayı unuttuğumuz için her şeyi tekrar yapmamız gerektiğinden herkes piste geçtiğinde biz hala giyiniyorduk. Sonunda piste teşrif ettiğimizde buzun kayganlığını görünce bizimkilerle birlikte alışmaya çalışırız derken bir baktım onlar kırk yıllık patenci gibi kaymaya başladı. Şok oldum tek kayamayan olarak kalakaldım öyle 🤪🤪 Arkada da türkçe pop çalıyordu. Miş miş miş de muş muş muuuuş. Artık duvar kenarında dengede durmaya çalışırken nasıl gözüküyorsam bir katılımcı ilk seansınız mı diyip güldü. Ben de ☺️ evet dedim. Keşke o komik hallerimin videosu olsa. 😹😹 Eğitmen de farketmiş olsa gerek ara ara gelip adım adım yapmam gerekenleri söyledi. Küçük küçük adımlar atmak sıkıcı olduğu için ben direkt ilerlemeye çalıştım. Pistin etrafını tutunarak turladım tabi sırılsıklam oldum duvarlar ıslak olduğu için ☺️ Eğitmenin koluna girerek ortalarda da kaydım. Yani ona kaymak denirse.😹Keşke başından beri kendim tutunmadan kaymayı deneseydim 2 düşer öğrenirdim diyerek son 2 dakika falan duvardan uzaklaşmaya karar verdim. 1 metre falan ilerledim derken lap diye belimin üstüne düştüm. Beni kaldırmaya çalıştılar ayağımdaki kazık gibi olduğu için doğrulamadım çok komikti😹😹 Pistte güzel foto ve videolar çekicektik ama telefonu elime alamadım bile😒😒 Güzeldi kesinlikle tekrar böyle bir şey yapıcaz. Döndüğümüzde bizim sokakta motor vardı ve geçenki sürüşüm 1 dakika sürdüğünden beri içimde kalmıştı. Ben de raunt iki midir dedim.😎😎 40 dakikalık ödemeye çalışmadan sonra hemen bindim ve bu sefer çok iyi sürdüm uçtum resmen aşırı zevkli bir şey. Dönüşleri bile çok iyi yapıyorum derken bizim sokağın önünde dönerken yavaşlamak yerine gazı çevirdim. Ve kendimi lap diye çalıların arasında buldum. Motor da üstüme devrildi 🤣🤣 Elimin üstüne düştüm ve her yerim çizildi canım çok yandı ama o an bununla uğraşamazdım 😝2 dakikam kalmıştı ve süremi harcamamaya inat ettiğim için babam motoru düzelttiği an sürmeye başladım ahsjah. Bazı günler bende her şey çok ters gidiyor sanki azrail yokluyormuş gibi 🤣🤣 Bugün de o günlerden biriydi. Gece de 11' de acıktığım için kendime turşulu makarna yaparken elime kaynar su boşalttım. Bir günde üç kaza 🤗 Her yerim çizik içinde kollarım ezik ezik böyle sağ elim de şiş ama hissetmiyorum bile. Çok eğlenceli bir gündü. Ve statisticsten kalmışım bu arada... küçük bir detay😁

GET IN CONTACT

  • Facebook
  • Instagram

Thanks for reaching out!

KEEP IN TOUCH

Join Our Email List

Awe, thanks!

©2024 by Time Capsol. Proudly created by Techphix

bottom of page